من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

سلام خوش آمدید

بز نامه

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۴۶ ب.ظ

بز به صحرا رود و بزغاله

کند از دوری مادر ناله



دم به دم بع بع و فریاد کند

مادر خویش همی یاد کند



بز به صحرا رود و با چوپان

علف سبز خورد و آب روان



چونکه پر شیر  شود پستانش

باز می گردد و با چوپانش



چون رسد گله به این آبادی

بزک ما بدود با شادی



بزک ما بدود پیشاپیش

تا دهد شیر به بزغاله خویش



سلام این شعری هستش که بچگیام مامانم برام میخوند خیلی دوستش داشتم





نتیجه تصویری برای بز



  • مریم سادات موسوی

نظرات (۶)

ان شاء الله همه ی مادرها همیشه سلامت و شاد و موفق باشند. :)
به قول جناب قدح:
درود به همه ی مادران عزیز.
سلام مریم جان :)
چه شعر قشنگ و بامزه ای. :)
ممنونم از مادر عزیز و گرامی شما و ممنونم از شما که با ما هم به اشتراک گذاشتیدش. :))
پاسخ:
سلام امیلی جان خدا همه مادرها رو حفظ کنه و همیشه سلامت باشن مادر عزیزه شما هم انشاالله سلامت  باشند لطف کردی عزیزم
  • من دلم پاکه ...
  • 😎
    سلام :)
    درود به همه مادران عزیز

    سلام

    این چند پست آخری  وبلاگتون رو خوندم . خیلی جالب  و آموزنده بودند .

     

    خیلی بامزه بود همینطور عکس:)))

    خیلی خوبه مادرا برا بچه هاشون وقت بزارن و شعر و قصه بخونن
    پاسخ:
    سلام ممنونم رازک جان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

    دوست دارم که بهار
    سر این کوچه ی بن بست که آمد نرود
    دوست دارم که شکوفا کند این کهنه دلِ تنها را
    باز غوغا بکند

    شعر از : مریم سادات موسوی

    پربیننده ترین مطالب
    محبوب ترین مطالب
    آخرین نظرات