من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

سلام خوش آمدید

آدرس من در سایت شعر نو

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۳۲ ق.ظ


باز هوایی شده این دل کجا ؟

سوی تو ای قبله دلها رضا

مشهدی ام کن که شوم زائرت

بوسه زنم قبرو ضریحت رضا

دل هوس صحن تو را می کند

پرکشد از خانه به سوی رضا

وعده حقی تو دادی به ما

جمله خلایق به حریمت رضا

گفت رضا هر که زیارت کند

قر مرا با دل و جان و صفا

در شب اول که ز دنیا رود

میرسم آنجا که نبیند بلا

باب جوادی و پر از رحمتی

خاک حریمت که شده طوطیا

یک نظر از لطف به ما گرکنی

غصه و غم ها رود از قلب ما

زائر بارانی اگر خواستی

لطف کن و دعوتی از ما نما

  • مریم سادات موسوی

نظرات (۱)

به به خانم شاعر. :)
چه قدر قشنگ شعر می گی.خیلی هنرمندی.از هر انگشتت میلیون ها هنر می باره. :)
خانم هنرمند،لطفا باز هم شعر بگو.لطفا باز هم ادامه بده.
این شعرت رو بی نهایت دوست دارم.بی نهایت قشنگه.  :)
پاسخ:
سلام خیلی ممنونم با پیام  شما کلی انرژی گرفتم حتما ادامه میدم عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

دوست دارم که بهار
سر این کوچه ی بن بست که آمد نرود
دوست دارم که شکوفا کند این کهنه دلِ تنها را
باز غوغا بکند

شعر از : مریم سادات موسوی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات