من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

سلام خوش آمدید

نوشتن خواندن استمرار

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳ ق.ظ

♾ تجربه من از نوشتن در مثلث نویسندگی :

🔼  نوشتن & خواندن & استمرار &

✅ من از راه خواندن و نوشتن با بهترین افراد حوزه خودم آشنا شدم و توانستم با آن ها ارتباط برقرار کنم و این زنجیره استمرار بود که مرا به حلقه های بعدی سوق می داد.

تمام پست ها و محتوایی که تا کنون تولید کرده ام و پیشرفت هایم را مدیون نوشتن و نویسندگی هستم.
💚 وقتی به یاد می آورم که سال قبل در این زمان چطور وقتم را هدر میدادم و با حالا مقایسه می کنم جهشی را حس میکنم که تا کنون تجربه نکرده بودم.

🌀 یک روز بعد از مدت ها نوشتن،  تجربه در لباس یک دختر موفق و مستقل به من نزدیک شد و در گوشم گفت : 

⭕️ اگر می خواهی به اهدافت برسی دستت را به نوشتن بده .. 
او راه را می داند و چراغ ها را یک به یک برایت روشن می کند ..

از آن روز به بعد هر بار که شروع میکنم به نوشتن، او را می بینم که دریچه کاغذ را باز میکند، به رویم لبخند می زند و برایم آرزو موفقیت می کند.

💢فهمیدم نوشتن باعث می شود افق های جدیدی پیش روی همه مان باز شود و من به نوشتن بیشترین عشق را ورزیدم.

نظر شما چیه؟اینجا برام بنویسید🌱👇
 

  • مریم سادات موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

دوست دارم که بهار
سر این کوچه ی بن بست که آمد نرود
دوست دارم که شکوفا کند این کهنه دلِ تنها را
باز غوغا بکند

شعر از : مریم سادات موسوی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات