من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

سلام خوش آمدید

بنویس تا اتفاق بیوفته

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳ ق.ظ

📍 بنویس تا اتفاق بیفتد ! 📍

✅ به نظر من نوشتن آرزوها و اهدافمون باعث میشه یک قدم به اون ها نزدیک تر بشیم.
شاید نوشتن اهداف به طور روزانه کار سختی به نظر بیاد ولی میشه حداقل روزی ۵ دقیقه برای نوشتن اون ها وقت گذاشت.
✅ بهتره بدونیم تعداد کسایی که با نوشتن به اهدافشون می رسن از کسایی که بدون نوشتن به اهدافشون رسیدن بیشتره.
گاهی ما فکر میکنیم همین که اهداف رو توی یه کاغذ بنویسیم و بزنیمش به دیوار کافیه و ما رو به اهدافمون می رسونه ولی باید بگم ممکنه نتیجه عکس بده، من هم اهدافم رو روی دیوار میزدم اما بعد از چند وقت بهشون بی توجه می شدم و فهمیدم اگه به طور منظم اهدافم رو ننویسم ازشون دور میشم.
اینکه صرفا اهدافمون رو کاغذ بیاریم و فقط بچسبونیم شون به دیوار، اثربخشی چندانی نداره.
وقتی قرار باشه ما بنویسیم تا اتفاق بیفته ، باید به ایمان و باور قلبی نسیت به خودمون و هدفمون رسیده باشیم.
یعنی نوشتن اهداف امید و انگیزه بیشتری در طول مسیر به ما میده .
✅ به نظر من نوشتن یک کلید تعهد هست که میتونه قفل اهمال کاری توی هر برنامه دیگه ای رو بازکنه و ما رو به مسیر درستی راهنمایی کنه.

▪️ نظر شما چیه؟ خوشحال میشم با من درمیون بذارین👇🌸
 

  • مریم سادات موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

دوست دارم که بهار
سر این کوچه ی بن بست که آمد نرود
دوست دارم که شکوفا کند این کهنه دلِ تنها را
باز غوغا بکند

شعر از : مریم سادات موسوی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات