من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

سلام خوش آمدید

اهدافت روبنویس

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۴۰۰، ۰۲:۰۹ ق.ظ

📍 یک اشتباه که منجر به شکست میشه 📍

🔹️اجازه ندیم که وسیله در مسیر ما تبدیل به هدف بشه ، شکست از همین جاست که خودمون رو در مسیری جز هدف قرار بدیم، 
هدف همون چیزیه که ما برای خودمون دوست داریم و فکر میکنیم برامون مفیده و به ما اعتماد به نفس میده ، 
چیزی که به که باعث میشه تبدیل به ادم متفاوتی بشیم ، رشد کنیم و خودمون رو بالا بکشیم.
هدف به ما اعتبار میده ، حتی اگه بهش نرسیم..
فقط باید آگاهانه و عمیق انتخابش کنیم ..

🔸️اگه هدف ما نوشتن کتاب باشه ، ما وقتی می نویسیم که برامون امتیاز داشته باشه ، دیده بشیم و دیگران ما رو تحسین کنن،
اما اگه هدف ما عمیق و درونی نباشه ، اون تبدیل به وسیله میشه ،

مثل وقتی که هدف ما از نوشتن رقابت با دیگران و برتری نسبت به دیگران باشه و وسیله نوشتن کتاب باشه.

💡 پس هدف چیزیه که به ما قدرت میده اگه نیت درستی ازش داشته باشیم.

📝 میتونی اهدافت رو هر روز بنویسی تا ایمان و آگاهیت رو نسبت بهش افزایش بدی ..

نظرات و تجربیاتتون رو با من به اشتراک بذارین🌸👇
 

  • مریم سادات موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

دوست دارم که بهار
سر این کوچه ی بن بست که آمد نرود
دوست دارم که شکوفا کند این کهنه دلِ تنها را
باز غوغا بکند

شعر از : مریم سادات موسوی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات