من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

سلام خوش آمدید

یکی از انسان های خوب

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۰۷:۴۷ ب.ظ
  • سلام  میخوام براتون از یه دسته آدم ها صحبت کنم  که   شاید  الان کمتر در موردشون صحبت  میشه همونا که با سخاوتشون خاطره ی خوبی تو ذهن های ما  میزارند این   دسته  افراد اگر چه توهمین دوران وشرایط اقتصادی کنونی زندگی میکنن اما بخاطر روحیه وسبک زندگیشون یاد نگرفتنن  بد باشن یاد نگرفتن بد خواه  کسی باشن و سخاوتمندانه مبخشن. بخشیدن  اونا میتونه از کوچیکترین چیزها  شروع بشه تا بزرگترین  وبهترین  چیزها.   من یکی از این آدم ها رو کنار خودم داشتم کسی که با مهربونی ومحبت هایی که  بمن داشت باعث شد خاطره ی  خوبی ازش تو ذهنم  باقی بمونه اینکه معادلالت روبه هم بزنی ومثل بقیه رفتار نکنی کار آسونی نیست ولی اون این کاروکرد وبا بذر محبتی که تودلم کاشت منو تا ابد مدیون محبت ها ومهربونیاش کرد

  • خطاب به مامان زری مهربونم:

  • میدونی که هر بار که   سرمزارت قرر میگیرم ودستم رو روی سنگ مزارت  میزام  حضورت  رواحساس  میکنم

  • و با تمام  وجودم  به یاد محبت ها و  دلسوزیات گریه  میکنم

  • گریه میکنم که دیگه نیستی تا من با  افتخار به بقیه    بگم دعای مادرم در حقم اجابت  شد و خدا چون  تویی روسر راهم قرار داد

  • میدونی دعای مادرم چی بود؟

  • همیشه میگفت الهی که  از مادر شوهر خیرببینی و خدا یه  مادر شوهر  خوب قسمتت کنه  که تورو  مثل دخترش  دوست داشته   باشه

  •  

  • وبارها  وبارها من اینجمله  رواز دهان شما  شنیدم  که میگفتی  مثل دخترمی..............

  •  

  • دوم اردیبهشت 1400 من مامان زری عزیزم رواز دست  دادم ولی یاد وخاطراتش تا ابد  توذهنم باقیست

  •  

  • دوستت دارم مادر شوهره مهربونم

  • مریم سادات موسوی

نظرات (۱)

خدا رحمتشون کنه

پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

دوست دارم که بهار
سر این کوچه ی بن بست که آمد نرود
دوست دارم که شکوفا کند این کهنه دلِ تنها را
باز غوغا بکند

شعر از : مریم سادات موسوی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات