من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

سلام خوش آمدید

شعر اختصاصی شما

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۵۴ ب.ظ

شما این امکان را دارید یک شعر متناسب با سلیقه خود سفارش داده و به عزیزانتان تقدیم کنید. این هدیه ادبی با توجه به اطلاعاتی که شما در اختیار شاعر فرهیخته عارف اصفهانی قرار می دهید سروده می شود. اطلاعات مورد نیاز شامل موارد زیر می باشد و در شعر به صورت شاعرانه به آنها اشاره خواهد شد :

-موضوع: موضوع می تواند برای مناسبت های مختلف باشد، مانند سالگرد ازدواج، تولد، تشکر و یا مراسم ترحیم و مانند این موارد باشد.

- نام : در شعر از دو نام دلخواه شما استفاده می شود.

- ماه تولد، نام یک ماه به خصوص و یک روز مشخص مانند عید نوروز، کریسمس، ولنتاین و مانند این موارد که در تقویم برجسته شده‌اند.

- یک خاطره کوتاه.

- واژه دلخواه، تکه کلام و ...

شما این امکان را دارید یک شعر متناسب با سلیقه خود سفارش داده و به عزیزانتان تقدیم کنید. این هدیه ادبی با توجه به اطلاعاتی که شما در اختیار شاعر فرهیخته عارف اصفهانی قرار می دهید سروده می شود. اطلاعات مورد نیاز شامل موارد زیر می باشد و در شعر به صورت شاعرانه به آنها اشاره خواهد شد :

-موضوع: موضوع می تواند برای مناسبت های مختلف باشد، مانند سالگرد ازدواج، تولد، تشکر و یا مراسم ترحیم و مانند این موارد باشد.

- نام : در شعر از دو نام دلخواه شما استفاده می شود.

- ماه تولد، نام یک ماه به خصوص و یک روز مشخص مانند عید نوروز، کریسمس، ولنتاین و مانند این موارد که در تقویم برجسته شده‌اند.

- یک خاطره کوتاه.

- واژه دلخواه، تکه کلام و ...

 

  • مریم سادات موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

دوست دارم که بهار
سر این کوچه ی بن بست که آمد نرود
دوست دارم که شکوفا کند این کهنه دلِ تنها را
باز غوغا بکند

شعر از : مریم سادات موسوی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات