من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

سلام خوش آمدید

چون اگرننویسی

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۲ ب.ظ

تا به حال توی نور شمع نوشتین؟ 🕯

💌 امشب به ذهنم رسید که توی حال و هوای متفاوتی بنویسم، فکر کردم خوبه چند تا شمع روش کنم و این بار توی پرتو شمع به دنیای ایده ها پرواز کنم ..
 از خودم پرسیدم :
چرا باید بنویسم؟
و ندای درونم گفت :
💢 چون اگه ننویسی نمیتونی زندگی کنی،
چون اگه ننویسی نمیتونی لحظه ها رو با تمام وجودت درک کنی .

چون اگه ننویسی کلمه ها میمیرن.
چون اگه ننویسی نمیتونی بذر کلمه رو توی خاک کاغذ بپاشی .
چون اگه ننویسی کتابا برای همیشه باهات قهر میکنن.
چون اگه ننویسی نمیتونی ذهن ثروتمندی بسازی.
چون اگه ننویسی نمیتونی لذت واقعی رو تجربه کنی.
چون اگه ننویسی ایده های قشنگ و دوست داشتنیت پرواز میکنن و برای همیشه به جای دیگه ای مهاجرت میکنن.
چون اگه ننویسی دل قلم و دفترت میشکنه و توی کنج اتاقت قایم میشن و گریه میکنن.

🌠 چون اگه ننویسی کلی شانس و اتفاق خوب رو از دست میدی.

⭐️ بنویس تا کلمه ها چراغ ذهنت رو روشن کنن و از کتاب ها برات پلی به موفقیت باز کنن ..

  • مریم سادات موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

دوست دارم که بهار
سر این کوچه ی بن بست که آمد نرود
دوست دارم که شکوفا کند این کهنه دلِ تنها را
باز غوغا بکند

شعر از : مریم سادات موسوی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات