من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

سلام خوش آمدید

بنویسیم تا مانا شویم

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰ ب.ظ

✅ وقتی می‌نشینم تا کتابی بنویسم، با خودم نمی‌گویم: « می‌خواهم اثری ادبی خلق کنم.» می‌نویسم چرا که دروغی در آن وجود دارد که می‌خواهم افشایش کنم، حقیقتی وجود دارد که می‌خواهم توجه‌ها را به سویش جلب کنم، و دغدغه‌ی اصلی من این است که شنیده شوم.  جورج اورول

♾ هر انسانی نیاز به بقا و جاودانگی دارد. این نیاز ما را ترغیب می کند تا کار مهم و ارزشمندی انجام دهیم.

💭 حالا تجسم کنید که هنر خلق چیز ارزشمندی را دارید مثل نوشتن یک اثر.
نوشتن یکی از بهترین راه ها برای ماندگاری در ذهن هاست.
🔘 انسان می نویسد تا در معرض دید قرار بگیرد، می نویسد تا دیگران را او را به یاد داشته باشند، اثر یک نویسنده گویای حقیقت و هنرمندی اوست.

✴️ نویسنده دلش می خواهد کتاب هایش در قفسه های کتاب فروشی به محض دیدن مردم، آنان را صدا بزند.
کتاب هایی که نوشته می شوند تا بمانند و دیده شوند و به محض ورود مردم به کتاب فروشی برایشان دست تکان دهند.
اگر به آن ها بی توجهی شود فریاد می زنند : دنبال چه چیزی میگردی؟ من اینجا هستم!
 و ما ناگهان نگاهمان روی جلد کتاب سر می خورد.

🌀 کتاب هایی که موجودیت شان را حفظ می کنند می توانند خوانندگان زیادی را پیدا کنند و با چشمانی ملتمس به مخاطب چشم بدوزند.
و من همیشه منتظر هستم که چنین کتاب هایی جلوی راهم سبز شوند.

بنویسیم تا مانا شویم ✍️
 

  • مریم سادات موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

دوست دارم که بهار
سر این کوچه ی بن بست که آمد نرود
دوست دارم که شکوفا کند این کهنه دلِ تنها را
باز غوغا بکند

شعر از : مریم سادات موسوی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات