من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

عاشق نوشتن هستم احساستم رودر قالب مطالبی که مینویسم عنوان میکنم

سلام خوش آمدید

چرا کتاب خواندن برای نویسنده ضروریست؟

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۳ ب.ظ

چرا کتاب خواندن برای نویسنده ضروریست؟ 📍

🧿 نویسندگی هنر تعامل با کلمات است و دنیایی از مشاغل گوناگون را در خود دارد.

کسی که می نویسد باید معلمی صبور، شاگردی شنوا و روانشناسی مجرب باشد.

🔹️اما تقریبا هیچ کس به خاطر داشتن این مشاغل، نوشتن را وارد زندگی نمی کند.
شغل یک نویسنده خواندن و نوشتن است.
به نظرم خواننده خوب بودن یک مهارت مهم برای نویسنده است.

🔸️ وقتی نویسنده قلم نوشتن را برمیدارد، باید عینک مطالعه اش را هم به چشم بزند.
یعنی قلم نوشتن و عینک مطالعه همواره با هم حاضر می شوند.

⭕️ نوشتن مدیون خواندن است ، در حالیکه می توان خواند اما چیزی ننوشت. اما جان نوشتن به خواندن وابسته است. خواندن برای نویسنده مثل خوردن یک قهوه دلچسب با طعم خوش کلمات است.

📚 باعث میشود نویسنده نسبت به واژگان هشیارتر شود و حس نوشتن مانند باران بر خاک دلش سرازیر شود.
خواندن کتاب ها نویسنده را با جهان جملات آشنا می کند.

✅ باید بنویسیم و خواندن را در اولویت قرار دهیم، اما به خاطر داشته باشیم نمی توان به بهانه طفره از نوشتن سراغ کتاب رفت زیرا به هر کدام باید در وقت مناسبش پرداخت.

  • مریم سادات موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
من مریمم اینجا تمام من که نه اما....یک جرعه از وجود خودم هست لااقل

دوست دارم که بهار
سر این کوچه ی بن بست که آمد نرود
دوست دارم که شکوفا کند این کهنه دلِ تنها را
باز غوغا بکند

شعر از : مریم سادات موسوی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات